Heh. Viime aikoina olen harrastanut työn kiertelyä monellakin tapaa. Ensin olin maaliskuun työnkierrossa toisella osastolla opiskeluihini liittyen. Sen jälkeen olin lomalla ja sitten olenkin tehnyt liudan melkoisen hiljaisia yövuoroja.

Muutoin elämä on kulkenut aika tasaista rataa. Olen nyt kevään kunniaksi ollut melko motivoitunut salitreenaaja. Yövuorot tosin hieman katkaisevat aina treeniputkea, koska niiden aikana en pysty treeneemaan. Sen kyllä sitten tunteekin kropassaan ja kun siihen vielä lisätään yövuoroihin usein liittyvä koneella kykkiminen niin auts!

Ruokavaliokin on pysynyt verrattain hyvin paleo-linjalla. Tosin herkkuja tulee jonkin verran syötyä. Viime aikojen hittejä terveellisen ruoan saralla ovat olleet bataatti ja punajuuret. Niistä saa ihan yksinkertaisimmillaan vaan uunissa kypsentämällä herkkua. Myös kana-vuohenjuustosalaatti toimii aina. Smoothieita en ole oikein viime aikoina jaksanut tehdä ja muutenkin olen jonkun verran syönyt ruisvarrasleipää. Sitä voisi yrittää petrata. Ostin ruohonjuuresta hamppuproteiinijauhetta, joka ei ensikokeilemalla ihan karmealta maistunut. Siitä voisi kehittää jotain smootieta.

Toivotaan, että yöt jatkuvatkin rauhallisena niin saan kirjoiteltua tänne suunnittelemiani juttuja. Toivottavasti palaan piakkoin linjoille.